LÅÅÅÅNGfredagen 10/4-09

Har fått besked om tenerife.. Fick avslag. Så nu är jag snart den mest bittra människa som vandrat på denna jord.. Värre än Tony Rickardsson.. Och det är inte bra. . :P

Känner att jag behöver något som lyfter upp mig. Känner att jag försummat vissa vänner och det ber jag om ursäkt för. Men jag är så trött hela tiden :S

Jag ska försöka bättra mig.

Har fått lite nya mediciner nu så nu kan jag gå. Hoppas att Enbrel håller i längden, och inte blir som all annan bajsmedicin som slutar värka.

Kan det inte bli sommar nu så kanske jag får upp humöret lite. Vill resa någonstans i sommar? Någon som har något förslag? Någon som är sugen  på att följa? Hör av er ;) jag lovar att inte vara gnällig:P


Kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fan att du fick avslag!!! kom ner en vecka i höst och lek med mig vett ja =)

2009-04-10 @ 16:45:47
Postat av: Emma

Ja.. det suger BIG TIME. Ja jag funderar påt.. att spara lite stålar och resa utomlands själv:P Får se hur jag gör? det tåls att tänka på =) puss

2009-04-10 @ 17:09:02
Postat av: Anonym

Jag fick också avslag!! Vi kan åka någonstans tusamen i höst vettja :D Vad sägs om Thailand i en vecka? ;) eller nått sånt :P Enbrel är överdrivet bra Emmis!!! Puss

2009-04-15 @ 21:15:36
Postat av: karolina

Jag fick också avslag!! Vi kan åka tsm någonstans i höst!! Thailand en vecka vad sägs om det ;) Eller så åker vi ner och hälsar på Lovisa när hon vet när hon ska åka!! Enbrel rockar Emmis!!! Superbra medecin! puss

2009-04-15 @ 21:17:15
URL: http://karronilsson.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag fick också avslag :( Vi kan åka någonstans tusamen i höst!! Eller så åker vi och hälsar på Lovisa när hon vet när hon kommer åka ner :D Enbrelen rockar fett Emmis!! Tycker att det är en jättebra medecin! Gått på den nu i snart 3 år! Puss

2009-04-15 @ 21:18:55
URL: http://karronilsson.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback