Onsdag 29/4-09

Idag har det varit en ganska bra dag tycker jag. Fast segt att gå upp i morse. Jobbet var ungefär lika roligt som alltid... Kom en buss på ca 50 pers och det var kul, då gick tiden lite fortare.

Sen har jag inte gjort så mycket mer vettigt idag. Varit på apoteket och hämtat ut sömntabletter eftersom att min kropp är dum och inte vill sova på nätterna. Och sen var jag och systeryster och handlade på kvällskvisten, det var ganska roligt. Vi gick och jämförde priser och en kvinna kommenterade något som vi sa men vi hörde inte riktigt vad, så då bestämde vi oss för att prata lite tystare =) Sen har jag lärt henne allt om toalettpapper, hon tyckte att vi skulle köpa sånt där väldigt mjukt papper. Men då förklarade jag för henne att på en sån rulle är det ca 18 meter papper. Och på de rullarna vi brukar köpa är det 100 meter papper. Vilket gör att det blir billigare. Och hon konstaterade att det skulle bli dyrt för henne när hon eventuellt flyttar hemifrån i höst.

I morgon är det valborgsmässoafton och jag är ledig. Ska grilla med flickorna, hoppas på en riktigt mysig och trevlig kväll utan intriger och sånt jobbigt.

natti =)


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback