Tisdag 21/4-09

Blev inget jobb idag.. Ringde och sjukanmälde mig i morse. Har knappt någon röst.. låter som nå hejkomochhjälpmig om jag ska vara helt ärlig. =/

Min pappa är lite lustig, först står han och ställer typ 14 frågor i rad, och sen säger han att jag ska vara tyst när jag har ont i halsen. Hur ska jag då lyckas svara på frågorna? Nöt.. =)

Idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt alls, eller jo, hämtat ut massa medicin på apoteket. Men utöver det har det varit VÄLDIGT lugnt, sovit massa middag, suttit vid datorn, skrivit ner recept åt mamma. (Som för övrigt är ett ganska harmoniskt arbete) Mamma hade en liten hög med recept på köksbänken, och då började jag skriva av dom i en bok igår, och när jag skulle fortsätta idag så hade högen på någon konstigt sätt växt. Hur har det gått till? ;)

Min käre bror tipsade mig om youtubeklipp idag eftersom att jag hade så tråkigt. Sök på "Tratten och Finkel" på YT. Helt klockrent. Har suttit och småfnissat som en liten skolflicka.

Pussk


Kommentarer
Postat av: Marcus

Snygg design du skaffat! :)

2009-04-22 @ 15:11:18
URL: http://wallinho.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback