Tisdag 28/4-09

Jobbat idag, det gick helt okej. Men jag börjar bli bra less på stället nu.
När jag kom hem gick jag och la mig på altanen på baksidan i solen och läste lite. Håller på och läser "Champangeflickan" och den är riktigt bra faktiskt. .

När jag låg där ute i solen så kom plötsligt två små pojkar ut på altanen, grannbarnen hade kommit på oväntat besök. Men det var riktigt trevligt. En av dom plockade blommor åt mig och sen kramade han mig och sprang iväg. Sen kom han tillbaka någon minut efter och sa "Du luktar gott, för det kände jag när jag kramade dig."
Sen kom den andra pojken och sa "Har du kalsonger?"
=) =) =)
Söta är vad dom är.

Sen efter det så har jag varit ute och knallat med Malte i ca 1,5 timme. Riktigt skönt.

Saknar dig farmor. Det känns så .. tomt. Det är så svårt att förstå att du faktiskt är borta. :/


Puss

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback