Torsdag 30/4-09


Jag förstår inte, igår kväll tog ja en sömntablett runt halv elva snåret, och ändå ligger jag vaken till klockan 3. Vad är då felet? Jaja.
Idag har jag varit ner till stan och ätit lunch med Lizette, riktigt skönt att sitta ute i solen och äta. Sen gick jag och köpte en klänning till begravningen. (pappa betalar) ;)
Just nu ligger jag ute i solen och slöar, löser lite korsord och spelar betapet.
Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch inför kvällens bravader. Inga livliga bravader men ändå. Lite mysgrillning hos Lizen med trevligt folk.

I morgon förmiddag bär det nog av till Rättviksmarknad med Liz också. Dags att inhandla nya strumpor. Haha.


Idag fick jag brev från ortopeden, en tid för operation. Den 8/6. Frågan är om jag ska göra den nu eller om jag ska vänta något år? Det vore ju skönt att ha det gjort. Men frågan är om jag vill hoppa på kryckor hela sommaren.. :/ Jaja, får fundera på det innan jag bestämmer. Väga för- och nackdelar emot varandra.


Ha en trevlig valborgsmässoafton. =)

Kram

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback