;)

Har varit på stan och lunchat med Sandra, lyckades komma hem med en digitalkamera och ett par nya pjux! Inte illa pinkat.

När jag höll på att testa skor var det tre killar i typ 14-15 årsåldern som stod och kikade på skor.

Pojke 1: Men hallå, dom här är ju säckpiperutiga. Sånna vill man ju inte ha.
Pojke 2 och 3 : Näe precis!!

Sen gick dom där ifrån och jag fick lov att stödja mig mot en hylla för att inte garva ihop!

Senare inne på onoff två andra killar i samma ålder står och kollar på telefoner.

Pojke 1 : Aha, blir man belyst av den här?
Pojke 2: Eh, menar du upplyst?!




Damn, jag kommer sakna Mora. Hoppas att det finns roliga småpojkar i Sthlm också. ;)

Kommentarer
Postat av: stefan

tror det sista kan misstolkas lite va :P Haha!

2009-08-26 @ 22:33:26
Postat av: Emma

haha. jag tänkte det när jag skrev det men orkade inte ändra. och ingen har reagerat förrän nu :P tog du åt dig?:P

2009-08-26 @ 22:35:55
Postat av: Anonym

nej, det gjorde ja inte. Jag är ingen litenpojke. Jag är en man! ;);)

2009-08-26 @ 22:49:51

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback