Sketna skator

I fredags packade jag och stod i, sen runt sju åkte jag, Robert, Jocke och Sofia till China house nere på stan och efter den otroligt goda maten åkte vi till Rättvik för att bowla vilket var riktigt roligt. Dock kom jag sist men jag hade i alla fall en riktigt rolig kväll!

Lördag morgon var det att gå upp tidigt. Vilket inte är min grej. Vi gjorde ett par stopp på vägen till Stockholm. Det första i Borlänge hos farfar. Där fick vi fika. Gott =) Det andra stoppet blev i Uppsala för att 1. Hämta upp tvdosan som tillhörde tv:n jag fick av Wille och Hanna. Tv:n som mamma och pappa tog hem igen.
2. Ikea. Köpte lite förvaringslådor och åt 14 köttbullar. Ute på parkeringen till Ikea så flög det runt flera tusen fåglar. Och just när jag fått upp kameran ur väskan och ska ta en bild på dom så åker dom och sätter sig runtomkring på alla hustak. Sketna skator

Framme i sthlm packade vi in sakerna i mitt rum och fixade fint innan jag for in mot "city" för att göra stan med Mora/Orsa/Sthlms folk eftersom att Sandra fyllde 20 år =). Riktigt roligt faktiskt. Även fast jag aldrig riktigt "gick ut".

Igår var jag iväg och handlade med pappa och mamma, sen åkte vi till Solna Centrum för mat. När dom åkte hem for jag in till centralen för att säga hejdå till Mora/orsafolket. Och sen åkte jag hem och slöade en hel del. Fick besök av Robin och Andreas på kvällen för att jag skulle våga duscha.=)

Idag har jag varit i skolan. Bara lekt i stort sätt. Lärt oss dansa Linedance. Riktigt roligt men får se vad foten säger om det i morgon =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tog de hem tvn igen??

2009-08-24 @ 19:14:38
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: Wille

Vad hände med TV;n? Funka den inte eller glömde dom langa ur den?

2009-08-25 @ 17:53:35
URL: http://tilliam.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback