Dagens citat

Jag hjälpte Elin att bygga en koja ikväll för att hon skulle sluta skymma tvn. Efter mycket gnäll och tandagnisslan för att det inte blir som hon vill får hon slutligen till det, kryper in och utbrister överlyckligt "Det är helt fantastiskt här inne!!"

Jag och Maria fnissade en hel del åt det. Jag har även målat 30 naglar ikväll. Tyckte att Maria såg lite less ut vilket inte är så konstigt då beräknad nedkomst för bebisen egentligen är idag! Så jag passade på att hjälpa till med lite övertalning hit och dit. Nu har jag nyss lurat upp Elin till hennes rum för att hon skulle visa mig något. Och där fick Maria ta över med tandborstning och saga. Själv ska jag väl kanske packa det sista inför hemresan i morgon!
Ska bli skönt att komma hem.


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback