Jag har tänkt...

Alltså.. Jag vet inte om det är jag som är dum eller om det är alla andra som är det. Men så här va. Stockholm är Sveriges huvudstad. Men, om jag inte fattat fel så är väl Stockholm ett län? Vi kallar ju t.ex. inte Dalarana för en stad. Är det bara Sthlms innerstad som är Sveriges huvudstad då?

Jag vet inte. Jag kanske är dum eller bara tänker konstigt.






Idag var det sista dagen på praktiken och jag ville gråta när jag gick därifrån. Men det gjorde jag inte. För jag skulle möta upp söta Karin på centralen som var ute på resa från dÖvik till Västerås. På köpet fick jag träffa NISSE, Johanna och Robin=)

Nu ligger jag i soffan och kollar idol och har lust att grina för att mina höfter, ljumskar och knän gör så ont.

Så om någon har lust att komma och assistera mig så är du välkommen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kalmar län, örebro län, göteborgs län, jönköpings län, listan kan göras lång.. så jo, det är hela sthlm som är huvudstad! =)

2009-12-04 @ 22:41:41
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: Emma

Men varför säger man då huvudSTAD?

2009-12-05 @ 00:44:49
URL: http://emmawii.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att stockholm ÄR en stad?! Göteborg, kalmar, örebro lika så- men såpass viktiga att de är län dessutom..

2009-12-06 @ 18:26:04

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback