Onsdag 4/2-09

Snooza? JATACK. Det blev ju minst fem snooznetryck i morse i alla fall. Men jag hann i tid till jobbet så det var gött. Vet inte varför jag ställde klockan på så tidigt för? Helt onödigt =)

Efter jobbet åkte jag hem och la mig på golvet och pillade på mitt pussel.. Nu är det väl runt 1700 bitar kvar skulle jag tippa.. Suck,
sen halv fyra kom pappa och sa att vi skulle ner till Eghamn och träffa honom för att diskutera ifall det fanns något bättre alternativ än operation av dojan..Men han tyckte att operation var ett bra alternativ. Så jaja.. morr.
Sen hem till pusslet igen. .Sen har jag mest bara lökat resten av kvällen. Borde verkligen ta tag i mitt liv och börja träna igen...Men jag orkar inte..;)


Dagens + Hm,. kommer inte på något

Dagens - Huvudvärk hela dagen och konstig i höften/ryggen..

Over and out. / Emma


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback