Bowling

Idag har jag kollat film med Jocke och Andrew. Det var en riktigt bra film. Men har ingen aning om vad den hette.
Har även varit hundvakt åt Maltis.

Nu på kvällningen åkte vi och käkade på Donken. Sen tog vi Lillmor och åkte till Orsa för att bowla, jag kom sist. Hoppas att man får skylla på kryckor och gips.

Kryckor och gips ja, gipset ska tas bort i morgon. Hoppas jag, om röntgen har visat att skiten har läkt ihop som det ska! Hoppas, annars vet jag en som kommer bli arg!!!!

Marcus, Jag och Robert!



Om Gud vill och hänglsena håller så kan jag from i morgon använda två skor. =)  (Kolla min pektå, den blev blå av ett myggbett.) ;)



Puss


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback