MORR

Igår kväll (innan avgasröret ramlade av) så var jag ner till akuten eftersom att jag misstänker att en av mina spröt där inne i gipset skaver på huden. Då sa dem att det var över 3 timmars väntetid och att jag skulle komma tillbaka i morgon (idag) klockan åtta i stället.

Så i morse ringde klockan 07:10 och jag som var smått bitter eftersom jag inte kunde somna förrän typ två i natt tänkte att, "hmm, jag har nog inte så ont ändå. Jag ligger kvar i sängen istället." Men jag pallrade mig upp och åkte ner till åtta.
Och där satt jag!!! Kl 13:00 reste jag mig upp och sa till hon i receptionen "Ni sa åt mig att komma vid åtta, jag var här åtta och har suttit här i fem timmar. Nu skiter jag i det här" och sen gick jag. Och jag var så arg så jag hade kunnat döda någon.

Akuten liksom? Nu har jag suttit där i 5 timmar idag och insett att det inte verkar vara något som är akut på den där akuten. Dom borde döpa om skiten!!

Och nu sitter jag här, fortfarande ont i foten. Men jag tänker stå ut till onsdag, och har det blivit sår av det där sprötet ska jag nog hitta någon som ska få betala för det.

Och JA, JAG ÄR ARG!!!!

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback