Noll gips

Jaha, så var då det blå gipset borta, dock sitter två stift kvar och sticker ut ur foten, så det suger lite. För dom ska tydligen sitta där i två veckor till. Vilket gör att min Göteborgsresa blir flyttad en vecka. :/ Om det går.

Har varit i Orsa på yran med Marc, Rob och Andrew. Det var trevligt, gick lite utan kryckor. Det funkade fast gjorde ganska ont och gick väldigt sakta. Men det kommer väl med tiden.
Blev erbjuden att följa till Borlänge i morgon, men efter ganska mycket promenerande i Falun och Orsa idag så misstänker jag att min kropp inte har något emot att sitta still i morgon.

Nu ska jag försöka ta mig i säng. =)

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback