Tisdagskul! (?)

Igår bar det av. Klockan 7.00 åkte vi med fullpackade bilar till Rättvik för att sälja av lite grejer på loppisen. Det gick bra men blev en väldigt seg dag med galet växlande väder. Tjänade ihop lite stålar iaf ;).


Vi hade mycket prylar!!


Jag och Ella kränger prylar i full fart. Eller? ;)


Idag har jag varit och övat sång med Carina inför mormors begravning på fredag. Sen blev det en sväng till gymet eftersom att jag har påbörjat lite rehabilitering av foten. Det går bra men gör galet ont när jag tar i.
Sen har jag slöat hemma lite till P.J. ringde och undrade om jag hade lust att kolla lite film eftersom att han var ledig för en gångs skull. Så det var skönt att halvsova i en fåtölj/soffa halva dagen.

I morgon bär det iväg till Falun för lite kortisoninjektioner. =) Tråkigt att åka själv  bara:/


Tänker på er B och C!

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback