Telefonförsäljare = väckarklocka?

OnsdagBlev väckt av en telefonförsäljare idag, och han var så sjukt trevlig. Så efter att jag råkat säga ja till erbjudandet han kom med pratade vi ett tag till, typ om hur det är att bo i Mora, vad vi ska göra i sommar och sånt. Synd att jag inte kommer ihåg vad han heter eller att jag inte vågade be om hans telefonnummer:P

Jaja, har varit till jobbet och lämnat sjukskrivningspapper och sen vart till ÖoB och köpt godis (mums) där blev jag antastad av ännu en telefonförsäljade från The Phone House. Jag sa direkt att jag är fast med sketna Telenor i över ett år till, då beklagade han och önskade mig en fortsatt trevlig dag. Hihi.

Resten av dagen har varit slö.


Puss


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback