Söndag 29/3-09

Igårkväll ringde jag och sjukskrev mig för idag eftersom att febern bara steg och steg. Och det var tur kan jag säga. Har sovit så sjukt illa i natt. Kroppen strejkar totalt nu när kortisonkuren är slut. Var jätte kissnödig när jag vaknade och självklart så var jag så galet stel att jag knappt tog mig ur sängen, tog typ 10 minuter. Det är inte okej när man håller på och kissar på sig.

När mamma och pappa kom hem från kyrkan så gav mamma mig massage eftersom att ryggen strejkat då jag sovit på rygg hela natten för att resten av kroppen inte ville ligga på sidan.
Kryckor och stillasittande har varit ledord för dagen.

Och ja vet att jag kanske låter gnällig och självömkande. Man ska tänka på att andra har det värre. Okej, jag tänker lite på barnen i Afrika. dom har ingen mat osv. Jag har tillgång till mat, men vad spelar det för roll när man ändå inte kan äta för att man har för ont i käken.  Och ja, jag är sjukt bitter, för är det det här som livet har att erbjuda så vet jag inte om jag vill leva. Jag är så less på den här skitsjukdomen, att inte kunna leva som en normal människa.

Gonatt


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback