Torsdag 5/3-09

Idag har jag haft Malte här igen, en riktig bråkstake var han när jag ville sova. Envisades med att stå nedanför sängen och gnälla tills jag flippade ur. Så efter kanske två timmar så bestämde han sig för att ge sängen en chans och somnade på min mage. Jobbigt för mig med tanke på att jag inte kan sova på rygg. Men men, jag låg så bara för att få stanna kvar i sängen.

Vad har mer hänt idag? Jo, jag har varit på kalas inne hos grannarna. Robert fyllde nämligen 18 år igår. Stora pojken =)
Gott med fika.

I morgonbitti ska jag ner till sjukhuset igen och lämna nya prover, hittills har jag inte känns någon skillnad av den här medicinen, mer än att jag blir illamående och har väldigt äcklig smak i munnen hela tiden. :P Men jag tvingade mamma köpa läkerol åt mig, och så länge man sitter och suger på en sådan så går det bra. =)

På lördag får jag jobba igen. Skönt, riktigt tråkigt att bara sitta hemma och inte ha något att göra.

Upp och iväääg

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback