Måndag 11/5-09

hallojse

Upp tidigt i morse, vilket var väldigt svårt då jag bara lyckats sova ca 3-4h. Har liksom inte riktigt kommit in i att jag är laktosintollerant och äter därför mat med tex grädde i. Så i natt har det varit magknip till tusen. Men men

Har i alla fall vikarierat på dagis idag. Väldigt roligt faktiskt, kom in i det direkt vilket var skönt. Sen har jag gjort en del ärenden idag, typ fixat lite med försäkringskassan och banken. Har även tagit en fika med Liz och skvallrat lite.
 När jag kom hem igen från stan så somnade jag och sov i 3h. Var riktigt skönt.

Skulle egentligen grilla ikväll med lite folk från jobbet. Men det blev inställt, så jag blev bitter eftersom att jag suttit och varit hungrig sen typ halv fem. Men men, kokade två korvar och tog två bitar toblerone ;)

Nu ska jag i alla fall försöka ta mig i säng strax eftersom att jag måste upp i tid i morgon bitti och köra syster till tandläkaren. Ska även försöka gymma i morgon, får se om jag pallar. Har årets träningsvärk efter friskis och svettispasset igårkväll. Känner mig halvt mörbultad. Eller nej, HELT mörbultad :P

Nu ska jag försöka ta mig från fåtöljen till sängen, om jag kan resa mig.. haha.. usch.. dumma träningsvärk. ;)

Puss

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback