Onsdag 13/5-09

Idag har jag jobbat, busat omkring med Malte och en golfboll ute på gräsmattan, promenixat, sovit på soffan, spelat gitarr och sjungit. Och jag har även missat att ta min spruta.. VÄLDIGT klantigt.. Suck.. får ta den imrn helt enkelt.. Slarv.. inte bra. :/

I morgon kommer Malte hit runt halv nio, då tänkte jag försöka få honom att sova en stund så jag får sova lite till. Kommer väl säkert inte lyckas som vanligt:p Sen ska jag försöka ta mig i väg till gymet för ett pass innan jag ska jobba 17-20.

Idag fick jag brev från skolan i Haninge som jag sökt, ska dit på intervju, svenska/dataprov och informationsmöte den 10/6. Två dagar efter operationen, gissa om jag kommer vara hög på smärtstillande då?:p Måste maila dem i morgon och fråga om det finns möjlighet att antingen komma innan eller nån vecka efter. Kan ju inte göra prov när man är halvt drogad. Och anledningen till att jag tror att jag kommer vara drogad är att dom ska flytta en sena i foten. Det lär ju göra ont. .Eller? :P

Nej nu måste jag sussa. =)

Pussk

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback