Torsdag 7/5-09

Hallojse.

Idag har jag varit ledig så jag passade på att sova länge, visserligen somnade jag ganska sent men ändå. Gick väl upp runt halv tolv och tyckte att jag lika gärna kunde äta lunch istället för frukost. Korvstroganoff och ris slår aldrig fel =).

Jag tycker själv att jag har varit duktig idag eftersom att jag for ner till gymet och körde ett pass. Dock verkar kroppen redan strejka och jag känner mig helt slut. Men men, det är sånt man får ta helt enkelt.

I morgon ska jag och Noi åka till Stackmora trädgård och inhandla lite mer blommor till restaurangen. ( Noi är alltså våran restaurangchef). Vi skulle åka innan lunch så det betyder alltså att jag måste pallra mig upp i tid.
Undra om det är meningen att jag ska plantera blommorna i morgon också? Hm. Måste reda ut det med Noi i morgon bitti. För jag har nämligen råkat ta åt mig att vara hundvakt i morgon åt Maltmobjörn.

På tal om den lilla filuren så testade jag att cykelrasta honom idag. Det gick bra förutom att han tyckte att cykeln var lite läskig, och varje gång jag råkade vaja till lite mot honom så stannade han och backade bakåt. Det var lite jobbigt. Men vi får träna på det helt enkelt. (Anledningen till att jag valde cykeln istället för att gå är för att dom där man går på, även kallat fötter, gör väldigt ont just nu. Varför vet jag inte? Jag får ju hur mycket medicin som helst känns det som. Jaja )

Näe, nu ska jag minsann krypa ner i sängen och fortsätta läsa på min bok. "Bakom stängda dörrar". Är tydligen en sann historia och hittills väldigt gripande. Hoppas att den inte blir allt för läskig för jag orkar inte grina:P

Sov gott så hörs vi =) Puss


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback