En evig väntan.

Igår var jag på 6-års kalas hos min kusin Emil. Åkte hemifrån fem i ett och kom tillbaka tjugo över nio! ;) Sjukt trevlig dag med helt fantastisk mat och mycket trevligt sällskap med mycket skratt och mys. Kollade på Aristocats. Vilken underbar film det är egentligen.
-"Det är ett par skor med snörning, storlek 42 och en halv."
-"Vilken färg har dom?"
-"Bru... HUR SKA JAG VETA DET?"

och

-"Det är JAG som är boss, jag bestämmer när det är slut. NU är det slut!"

Fantastiskt.. Sen spelade jag och Adam ett spel med frågor.
Adam fick frågan:
- "Vad kallades vikingarnas båtar?"
- "Ubåtar!", gav Adam som svar.

Näe, garvade och pratade så mycket igår att jag fick ont i halsen.



Eftersom att mataffärerna var stängda (stänger kl 20.) när jag kom tillbaka till VH så gick jag till Ribby pub och pizzeria och åt en sallad eftersom att min kyl hemma var pretty tom. Kom hem därifrån efter tolv. Blev jättebra kompis med snubbarna som jobbar där. Fick en killes telefonnummer som jag raderade när han gick därifrån. Haha.
Kan visa en bild på hur seriöst de arbetar på RPP.
Alex och Fredrik

Nej nu måste jag gå och handla. Sen ska jag plugga.. SUCK.


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback