Helt ute och cyklar?!

I lördags berättade Fredrik för mig att det tydligen finns ett "lillkonsum" här i VH. Dem har tydligen öppet till 22 varje dag. (De andra stänger 20). Så jag funderar på om jag ska bege mig ut någon dag för att hitta det där lilla konsumet. Har fått en riktlinje, - du ska förbi Ribbyskolan.
Dock är jag lite nervös. För sist jag gav mig ut på upptäcksfärd var jag ute och cyklade i typ 2 timmar innan jag hittade tillbaka hem.

Idag har jag varit hemma. Fick feber i natt och har därmed ont i lederna idag. Tror också att det där borrade hålet i stortån inte riktigt läkt faktiskt. Det gör förbannat ont.

Nu ska jag kika lite på tv och plugga latin och sen blir det sängen, jajamensan.


Hej


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback