Jaha

Här gnäller man på det snöblandade regnet och vill ha antingen det ena eller andra.
Kanske skulle ha preciserat mig och sagt att det inte var regnet jag ville ha. Vill visserligen inte ha snö heller. Men det här vädret alltså, deppad blir man. Eller nja, mer sugen att sitta hemma och kolla film och inte gå på den där arbetsintervjun klockan 18. Well. Är väl lika bra att ta sig i kragen.

 

Läste nyss i min bok om sockerglaserade popcorn. Fattar ni vad äckligt? Kan man inte bara äta vanligt godis då?
(rysningar längs hela ryggen).


Hejminer


Kommentarer
Postat av: Bror

Jag åt chokladpopcorn i USA. Det var...hmm...Spännande är nog rätt ord...

2009-11-05 @ 20:30:39
Postat av: Bror

Jag åt chokladpopcorn i USA. Det var...hmm...Spännande är nog rätt ord...

2009-11-05 @ 20:30:43

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback