DET BRINNER!!

Japp, idag gick brandlarmet i skolan. Men det var tydligen bara övning, för vi fick gå in efter en kvar igen. Schysst med ett avbrott i journalskrivandet. Och inte nog med det. Vi fick sluta en kvart tidigare också. Skönt.

 

Jag var nyss och tog blodprov. Jag hatar att ta blodprov. Det gör så ont att rycka bort plåstret efteråt. :/

Hm nu väntar jag på att de ska ringa från vårdcentralen. Ska boka en läkartid och kolla upp varför jag har ont lite här och där. Sen ska jag åka och handla för att fylla min tomma hylla i kylskåpet.

Sen borde jag tokplugga. Ska ha läst ett gäng sidor ur "Medicinens språk" till i morgon. Och nästa vecka har vi prov i Medicinsk terminologi och tenta i Hälso- och sjukvårdsrätt.

 

KUL, nej inte helt. Men what to do?!

Och Hanna. Jag svälter hellre än äter dina brända falukorvar:P haha ;)

Hej min'er.


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha "det gör så ont att rycka bort plåstret.." :P sötfis!

2009-10-06 @ 17:52:26

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback