Helikopterrån?

Det flyger helikoptrar ovanför huset väldigt ofta. Och min fantasi trillar igång. Hemma i Mora fanns det en bra förklaring när helikoptern kom flygande över huset. För då var den på väg till eller ifrån Mora lasarett. Här börjar jag fantisera om polishelikoptrar som jagar förrymda mördare, helikoptrar som flygs av mördare, ännu ett helikopterrån. Tur att det inte finns något att stjäla här hemma. Och om dom vill mörda någon kan dom väl gå in till grannen. Eller nja, han är trevlig. . Far någon annanstans.
 Äh så fånig jag är.

Idag gick jag till skolan även fast halsen är tjock, näsan är tjock och ögonen simmiga. Fick inte missa genomgången i .. .. hm ja vad det nu var för ämne. Och så ville jag inte missa "medicinsk terminologi" alltså latin. Och när jag kom hem kunde jag inte heller lägga mig och vara sjuk. Bara att sätta igång och plugga för två prov nästa vecka. Skoj skoj. Är så trött så det är inget som riktigt går in ändå. Värdelöst.

I morgon ska jag till ComHem på utbildning. Blir spännande att se om något går in imrn:P Känner mig inte riktigt vid mina sinnes fulla bruk:P


Hej hej

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback