Pippi är ju bra..

. . på feel-good-städ-musik.
,
"Städa, städa varje fredag och så varje jul, för det tycker jag är kul. Men inte mörda på en lördag för det verkar skumt, och det tycker jag är dumt."

Och städat, det har jag gjort. Dammtorkat överallt, dammsugit, städat toaletten, tvättat och sånt. Känner mig duktig.

Jag gick till skolan för sista lektionen idag för att jag kände att jag inte ville missa genomgången. Dock var det ganska simpelt det vi skulle göra. Blev klar väldigt snabbt och satte igång med journalskrivningen som jag missade i måndags. Dock tror jag att jag inte ligger speciellt långt efter i just det ämnet. Det är ett roligt ämne och då är det kul att köra på.

I morgon är det prov på ca 140 latinska glosor =) Jag är taggad till tusen. På riktigt. Tycker att det är ganska kul faktiskt.  Och tydligen är det den enda lektionen vi har i morgon.

Nu ska jag vila lite och köra igenom glosorna ett par varv till bara för att vara helt säker. Skoj =)


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback