Tips.

Köp inte boken "Våtmarker" kommer inte ihåg vad författaren heter. Men den är fruktansvärt äcklig. Jag läste inte så noga på baksidan utan köpte boken mest för att den var rosa och fin.
Alltså den är så äcklig så att jag blir äcklad av den tillochmed när jag sitter på toaletten och bajsar förlåt. Pudrar näsan heter det enligt min bror.

Idag har jag gjort klart mitt inlämningsarbete som ska vara inne på onsdag. Tror jag i alla fall. Kanske har missat något? Måste kolla igenom det sen. Nu är det bara att dra igång pluggandet inför de två latinproven vi har nästa vecka. Skojsigt värre.

Imorgon bitti ska jag till Toni and Guy academy och vara hårmodell =) Gratis är gott. Sen blir det lunch med Therese och på kvällen ska jag på ungdomssamling i Huddinge. Finally. Har sagt i typ 2 månader att jag ska dit men det har alltid kommit något emellan. Synd nog. Men i morgon är det dags:D

Nu ska jag koka oboy och mysa ner mig i sängen:D

Puss

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback