Micropopcorn

Är sjukt sugen på popcorn. Men jag har ju ingen micro, så dagens I-landsproblem är stort. Ont i magen har jag också. Fattar inte hur man kan ha ont i magen och vara hungrig samtidigt.

En sak som jag vet är i alla fall att Zonsalva är grymt.

En till sak som jag vet är att jag blivit grymt dålig på att uppdatera. Har egentligen inte så mycket att göra om dagarna. Men det finns så mycket bra på tv så jag föredrar det istället för att vara kreativ. haha.

Var hemma i Mora i helgen, det var skönt att få sova ut och att slippa laga mat själv. Illa, jag har bara bott hemifrån i 2 veckor.


Nu ska jag ut och gå. Eller cykla. Har inte bestämt mig.


Om det är någon i sthlmstrakten som vill skänka mig en micro så hör av er:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle sagt till oss, vi hade ju en extra... =)

har dom inte micro där då!?

2009-09-07 @ 19:16:17
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback