Morr

Det känns sjukt pissigt att vara sjuk. Har inte tid med det. Men men. Ska försöka gå till skolan i morgon i alla fall.

I morgon eftermiddag åker jag hem till Mora. Ska bli skönt att  komma hem och känna sig lite älskad ett tag. Har pratat med thai och ska få jobba lite medan jag är hemma. Längtar faktiskt. I morgon fyller även min lovely mamma år. Inte riktigt säker på hur gammal hon blir. 45 eller 46 tror jag. Hm. Hon är född 63 så det borde ju bli 46 i guess? =)

Igår fick jag svar från Unga Reumatiker. Jag kom med på lägret som är i slutet av oktober. Känns otroligt bra och roligt.

Nu ska jag laga värsta goda maten. Nånting med färsk pasta. Har inte bestämt mig helt än:D


Puss

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback