Memories.

I jakt på mitt CV kollade jag igenom gamla dokument på datorn och hittade en hel sida med gamla citat från skolan. Från 7:an till 9:an.

Jessika - "Är dörren öppen eller på vid gavel?"(Såvitt jag vet är det ingen skillnad!?)

Jessika - "Tänk vad skönt att få ligga i en nerbäddad säng!!"(Kommentar överflödig).

Jag - "Men vilken dålig pinne.."

Jessika -" Emma... det är en sax!!"

Jag och Elias kommer från gympasalen.
Elias - "Vi har vart i gympasalen och kollat på basket."
Jessika - "Jaha. Vad har ni gjort där?"

Mamma - "Stäng bort den." (?)

Jessika - "Ligger Amerika i USA?" (Kommentar överflödig).

Hannah - "Han har ägt den sen han fick den." (No shiet?)


Vi var inte de skarpaste knivarna i lådan. Men vi hade bra skoj!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback