Rubrik

Igår var jag in till stan för att gå på bio med Karro och hon råkade fastna i lite bilkö så jag fick fördriva tiden lite själv. Så jag tog apostlahästarna och gick för att leta efter två ljuslyktor att ha på väggen, det var tamigsjutton mission impossible. Dock kom jag hem med kakeldekor som jag satte upp vid 23-tiden igår.
Snyggt blev det minsann och nu sitter jag och är sugen på att köpa någon snygg dekor till badrummet. Och en till grej, men ekonomin säger stopp just nu. Eller, det är jag som säger stopp (och visakortet stretchar för att inte få träningsvärk).

Så här blev i alla fall resultatet




Jag har köpt nya sängkläder också och de är så snygga så jag vill skryta lite ;)



Nu ska jag inom en snar framtid dra in till Söder med Linnéa och Lizette! En grym kväll väntar. Synd att det snöar/regnar. Men det är bara på med gummistövlarna och en sylvester så blir det kanon.


Kommentarer
Postat av: leksing

Pilutta dig du har bara tre spisplattor!

2010-04-22 @ 18:37:01
Postat av: Karolina

Tjuuuuuuusigt blev det :D

2010-04-22 @ 19:48:43
URL: http://karronilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Karro..



Leksing. Vem är du?

2010-04-22 @ 19:58:26
URL: http://emmawii.blogg.se/
Postat av: gissa det du;)

2010-04-23 @ 18:29:40

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback