Achlaminan

Igår när jag var på väg till kyrkan var jag så SJUKT kissnödig så att jag var på väg att sätta mig i en snödriva och uträtta mina behov eftersom att kyrkan låg SÅ GALET långt bort. Alltså, helt seriöst, jag har nog aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv.

Eller, kanske en gång. När jag var runt 8 och vi var på gatan bortanför våran och byggde en galen snökoja i en jättestor snöhög, det var så roligt att jag liksom trängde bort den tanken. Och när jag tillslut var tvungen att rusa hem så var det något annat som trängde igenom precis när jag stod och skulle ta av mig täckbyxorna.





Sånt är så förnedrande.


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback