Resångest.

Alltså, jag har lite ångest över morgondagen. Jag har bestämt mig för att ta med mig hela packningen till skolan och åka in till centralen direkt då jag slutar för att vara helt säker på att jag hinner med tåget som går 17.45. Jag slutar senast 15.00.

Helt galet vilka problem det blir här i Stockholm så fort det krånglar åt SL. Men det är spännande.

Nu har jag egentligen inte tid att sitta här. Jag måste packa, duscha, ladda diverse tillbehör till resan och egentligen plugga. Men det hinner jag nog inte:P.


På lördag är det tjejvasan och då ska jag och Sebbe hänga i spåret och heja fram fiettorna som ska göra ett försök och åka.


Näe, häjpåer


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback