"Ja, ingenting antagligen?!"

Idag har vi varit i Kista (Tjiista) och gjort studiebesök på ett läkemedelsföretag (Ipsen AB). Det var mycket intressant. (Lite i alla fall). Sen tog vi en lunch inne på Kistagalleria och det var fantastiskt trevligt. (Faktiskt).

Dagens citat:

Anneli: "Ylva, vad har du i den tomma skålen?"

HIHIHI, hon är kul frammen*. =)





Nu ska jag tagga för att gå till gymet efter att jag tagit min spruhasfrij**.






*Frammen kommer av att både hon och jag ville ha en ny kropp så vi kikade på blocket och det enda som dök upp var en annons om nånting med hästar. Så vi bestämde att hon tar frammen och jag tar baken. Hon fick välja först!
** Så låter det när man ryser, får en kväljning och ska säga ordet spruta samtidigt.



Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback