Tips till bootcamparna.

Alltså, ibland är jag värsta mästerkocken. Idag har jag till middag ätit stekta grönsaker.

Man skalar en morot och när man skalat klart så fortsätter man att skala ner hela moroten.
Gör likadant med ett grönt äpple. Hacka sedan en squash och sen steker du allt i lite margarin och strö över rostade solrosfrön. Stek i ett gäng minuter bara så att det blir varmt och servera sedan med créme fraiche med tomat och örtsmak.

Fantastiskt gott. Faktiskt. Jag erkänner. Det ser inte så gott ut, men jag kan lova att det är smällgott.







Förresten, Björn Skifs bor ju här i Västerhaninge och igår sprang jag in i honom. På apoteket. Undra om han sjukis? Kanske ska gå över med lite kycklingsoppa?! Tål att tänkas på.


Kommentarer
Postat av: jossan

´Gryyymt managern. jag ska fixa den maten snart! aweeesom!

2010-01-27 @ 22:33:40
URL: http://lejoki.blogspot.com / se ?

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback