Sommarlov.

Jovisst siddu. Nu har jag gått klart mitt första år på denna utbildning. Ett år kvar. Dock vet jag inte om man kan säga att jag har sommarlov eftersom att jag slutade skolan i fredags och börjar jobba i morgon. Men det ska bli spännande i alla fall. Att gå upp ruggigt tidigt och åka tåg till frikkin andra sidan Stockholm. Jag har nämligen fått sommarvikariat på Stocksunds Vårdcentral som ligger i krokarna kring Danderyd. Fint ställe som sjutton. Känner mig lite felplacerad när jag är där. Men funderar på att sätta på mig skygglappar och inte tänka på sånt.

Helgen har spenderats med mycket film, bio med Steffi och häng med Robin inne i stan. Helt klart en mysig helg.

Nu ska jag inspirera mig själv och få i ordning en matlåda till i morgon, duscha och sen stoppa mig själv i säng så att jag tar mig upp halv sex i morgon.






Jag undrar lite varför de går runt med en varsin tegelsten. Men det förtäljer icke historien.


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på jobbet Emma! Kramar från Maria och Eva A

2010-06-13 @ 21:21:24

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback