Förra helgen var HELA familjen hemma:D


Malte och jag umgås =)


Grabbarna grus tar en paus i sin vilda lek för att posa:D


BamBam letar efter älgarna.

Den helgen var en bra helg. Kul att hela familjen var samlad igen. Kul att hänga asmycket med Jocke och Franco (även om det innebär att man får kolla filmer dubbade till spanska:P). Och kul att gå ut med kvinnfolket på tältet och dansa asset av sig. =)

Nu har jag asmycket plugg att stå i. Samtidigt som jag borde packa det sista och städa lite här och var. Måste gå ut och gå en promme i det fina vädret också. Det kommer säkert sluta med att jag somnar på soffan och inte får något gjort alls.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback