Jag har flytt...

..at.

Äntligen klar med allt bärande och sånt. Det är ju visserligen en del grejer som fortfarande behöver fixas. Men det är mest smågrejor så det löser sig. Känns bra att bo här, förutom att min granne spelar trummor i stort sett dygnet runt. Så jag känner att det kommer att komma upp en del lappar i trapphuset.. lite som den här sidan.

I alla fall, när jag stod och plockade fram alla grejer ur tidningspapper så kom jag och tänka på när jag och min bror hade två stycken salamandrar när vi var lite mindre, (jag var typ 9 och han typ 12), för deras mat hade vi i tidningspapper i frysen. De åt nämligen frysta fluglarver. Asäckligt. Men men, Bert och Lill-Erik skulle ju också ha mat. (Anledningen till att det blev Bert och Lill-Erik var för att Bert åt upp all mat så Lill-Erik var verkligen liten.)

Och när jag skulle googla på hur det såg ut nu så kom det upp en sån rolig bild som ni bara måste se. Ni hittar den här.

Nu ska jag sussa:D Pussar


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback