"Jag ville se något med mer blod."

Jaha, sen sist då?

Jag har skrivit tenta som jag trodde skulle gå åt skogen men som jag faktiskt blev GODKÄND på. Kändes bra härligt alltså.

Igår var vi på Danderyds sjukhus med klassen för att bevittna en operation. Det var precis som i "House" och "Grey´s anatomy" att man sitter ovanför och tittar ned genom ett glastak.
Vi fick titta på när dom tog bort en prostata + cancer på en 70-årig gubbe. Det var bra intressant faktiskt. Trodde att jag skulle vara jätteäcklad, men icke. Visst klart man reagerade lite konstigt när de klippte av ca 40 cm av urinledaren. Men det konstigaste var ändå i slutet när vi är påväg och ska gå och en väldigt mysko person i klassen säger besviket "jag hade hoppats att det skulle vara mera blod". Det är då man tänker. "Spring, vi har en psycho killermachine i våran klass".

Nu är jag i alla fall hemma i Mora igen och hälsar på. Åkte hem på eftermiddagen igår. Känns bra att vara hemma även om Stockholm börjar kännas mer och mer som hem nu när jag har egen lägenhet!

Nu ska jag strax ut och gå en prommis med Ludde och senare bär det iväg ner till kyrkan där jag, Jocke och Franco ska fixa fika till något möte eller något liknande som skulle vara där. Jag är inte så insatt. Jocke sa att jag kunde vara med när han blev tillfrågad.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback