Jahaja,

Ja inte händer det mycket som är värt att skriva om minsann. Jag pluggar mest hela dagarna och när jag inte pluggar så slöar jag! I onsdags åkte jag hem till Mora och spenderade i resten av veckan med Jocke och Franco. Riktigt trevligt tycker jag. Det blev massa film, jag lagade mat åt dem en av dagarna för att bevisa att jag kan tillaga annat än korv, kollade herrarnas innebandymatch på fredagen, hade spelkväll, kollade mer film, fixade fika till ett möte som trafikledningen hade i våran kyrka o.s.v.


Jag har en fundering, om jag vill lägga upp ljudfiler eller filmklipp i bloggen, hur går jag tillväga? :D

Kramar

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback