Jahadu!

Det känns som att jag har varit hur ledig som helst. Har haft söndag sen i fredags. I fredags sjöng jag i kyrkan med Chrille och Marcus. Det var nice. När jag skulle hem därifrån åkte jag med en buss som var så fruktansvärt varm att jag hoppade av 7 stationer innan jag egentligen skulle för att inte spy av värmen. Det var verkligen en bastu.
Igår var ryssvärmen här. Helt galet varmt hela dagen och det var riktigt NICE.
På kvällen var vi ett gäng hemma hos Manne och grillade eftersom att killen har fyllt år. Det var riktigt trevligt. Sen åkte vi ut på "Cruising" som grabbarna så fint kallade det.

Idag har jag inte gjort något över huvudtaget. Varit och handlat bara. Men det räcker väl på en söndag? :D
I morgon är det dags för praktik igen och efter lunch ska jag till Vårdcentralen och kolla vad det är för fel på ryggen. Jag har minsann äntligen tagit mig i kragen för att få det gjort!


Mys i solen vid Rudan:D


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback