Mi-Raquel Williamsson

Ja helgen har varit riktigt bra. Jocke kom ner från Mora i fredags så vi har hjälpt Marcus att måla om hans lägenhet och det blev riktigt snyggt. Jag var lite skeptisk i början men vi tänkte att det kan faktiskt inte bli sämre. Riktigt snyggt blev det och jag och Jocke tyckte att vi kunde ställa in en trevåningssäng där så skulle vi kunna bo där allihop. Billigt och bra. Marcus var inte lika taggad på det dock. Natten tillbringades i min lägenhet eftersom att killerna inte ville gasas ihjäl av färglukten. Och eftersom att alla var så fruktansvärt trötta började vi spåna på roliga dubbelnamn som man kan döpa sina barn till och det spårade totalt. Min dotter ska heta Mi-Raquel. (Tänker inte dra upp alla andra namn vi spånade fram, men kul hade vi i alla fall. På lördagen fortsatte målandet och jag tröttnade efter ungefär en halvtimme och tyckte att det var jättetråkigt, men det var bara att stå ut. På kvällen var vi ett gäng på fem stycken som åkte till Heron City för att gå på bio. Vi såg "The last song", den var helt okej men känns som en film som man hellre hyr eftersom att det är billigare. Inte så prisvärd i mitt tycke.
Idag har vi sovit länge och sen drog vi in till Haninge Centrum och kikade runt lite. Och nu har Jocke åkt tillbaka till Mora och Marcus är i Huddinge. Själv städar jag igen efter grabbarna. Förstår inte hur det kan bli så skitigt.

I morgon är det dags för praktik igen och jag känner mig riktigt taggad på det. Förutom att det är så långt att åka. Jag har vant mig vid att gå till skolan 5 minuter innan jag börjar. Nu måste jag ju gå upp tidigt. ;)


Hoppas att DU haft en bra helg =)


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback