Motsatsen är bevisad!

Jag har alltid sagt att jag litar på människor tills motsatsen är bevisad. Och nu är den där motsatsen bevisad.
När jag kom tillbaka till Stockholm igår hade någon tagit mina cykelväskor. CYKELVÄSKOR? Vem sjutton snor sådana, som förövrigt inte är speciellt nya! Jaja, jag hoppas att djuret som tog dem får mycket nytta av dem!

Idag har jag varit och köpt en cykelkorg som man hänger på sidan och ett cykellås för att låsa fast den! Någon måtta får det vara!

Igår köpte jag biljetter till Betnérs show också. Jag och bror min ska gå den 11/5, det var min julklapp till honom så det var bara att punga ut ;).

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli läggdags, är förkyld och är lite småfebrig så orken är slut för idag. Men jag har ändå hunnit med bra många saker så jag känner mig liiiite nöjd!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback