Underbar dag.

Det har varit ett bra dygn. Sov 2,5 timme i natt. Upp klockan 6:00 och bitter över feber som jag inte har tid med, göra sig i ordning, packa grejer för dagen och kubba ner till bussen. Vid busshållsplatsen upptäcker jag att jag glömt busskortet hemma precis när bussen kommer, springer hem igen och vänder väskan upp och ner över sängen för att hitta skiten. - Inget busskort. Kommer på att jag hade mjukisar när jag var hos Anso igår så rotar igenom garderoben och hittar äntligen busskortet. Ner för att ta en ny buss. Helt genomsvettig efter all stress och alla sketna trappor. Tar av mig mössan och sjunker ner på sätet och är alldeles för upptrissad för att kunna sova ett tag på bussen.
Väl framme på jobbet, 20 minuter sen kommer jag på att mössan ligger kvar på bussen.

Sketna rövdag!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback