Plugg, plugg, plugg.

Ja, jag har inte haft tid till så mycket annat än plugg nu senaste fem veckorna. Har haft den mest krävande kursen jag någonsin varit med om. "skriftlig och muntlig kommunikation". Ganska rolig kurs men så sjukt krävande att jag nästintill fått magsår.
I alla fall så har vi haft ett projekt nu då vi varit indelade i grupper och vi i våran grupp valde att göra en broschyr om astma som ska vara lättläst för vem som än läser den, det ska inte spela någon roll om man är 10 år eller 50 och högutbildad! Det har varit ganska roligt och spännande, många viljor ibland dock.
Vi valde att trycka upp broschyren på ett riktigt tryckeri också, vilket var lite roligt. Att få en riktig produkt liksom.

 Så STORT tack till duktiga Henriktryckeriet vi anlitade. Klicka HÄR för att komma till deras hemsida.


Nu ska jag se Robinson och sen gå och lägga mig. I TID.  Försöka iaf.


Ha det KANON:D Puss


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback