"Gå hem och fundera riktigt ordentligt"

Idag har jag varit på konsultation hos plastikkirurg Bill Adams-Ray då jag stör mig på att mitt ena bröst är större än det andra.
Han sa att de kunde göra operationen men att det kommer bli ett fult ärr, så troligen kommer jag väl störa mig på det istället. Han tyckte också att jag skulle skaffa barn innan jag gjorde en sådan operation.

När jag skulle gå säger Bill "Hm, du är 22 år? Då borde du veta vem min son är?"
Jag "Ja?!"
Bill "Bra, för jag opererar inte någon  som inte vet vem han är!"

Lite roligt att han är så stolt som pappa. Kände att det var tur att jag inte sa att jag faktiskt inte gillar Daniel Adams-Ray. Eller är det Oskar Linnros jag inte gillar? Hm, nä det är nog båda. De låter ju likadant.

Annars måste jag säga att det var den trevligaste läkaren jag träffat på evigheter. "Om du var min dotter skulle jag råda dig att avvakta".

Fint tycker jag.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback