Nya lägenheten

Tänkte slänga upp lite bilder på nya lägenheten. Mest för mammas skull =). Det är långt ifrån klart så därför får ni bara små glimtar!





Dessa otroligt snygga gardiner ryktas det om att min kära mor har sytt! Tack älskade du <3.



Garderoberna i hallen.



Garderoberna i sovrummet.



Vardagsrumsfönstret. Den fina ugglan i fönstret fick jag i inflyttningspresent av Anso och Sofie tillsammans med en filt med ugglor på. Tack fina ni <3.



Mina fiiina galgar som jag lagt ned åtskilliga timmar på. Jag har alltså gjort dem själv. (Stolt tjej).



Jaaa, jag gillar dem!



Mamma, det här är ljuslyktan och duken jag berättade om =).
(Ni andra får ju också se ;P)







Min fantastiska sitt-i-hallen-och-ta-på-sig-skorna-pall. En hallpall helt enkelt.
Om galgarna tog lång tid så ska ni bara veta hur många timmar det tog att göra den här.
Och ja, långa tår, jag vet!


Det var en liten inkik i min lägenhet men tro inte att ni slipper komma hit och hälsa på bara för det ;)


Kommentarer
Postat av: Janet

Va fin lägenheten är. Och tack för upplysningen om att min bästa kusin kan sy när hon vill ;). Hoppas att du kommer att trivas bra, kanske kommer förbi och hälsar på någon gång.

2011-08-26 @ 22:21:37
Postat av: Emma

Du är varmt välkommen Janet =)

2011-08-26 @ 22:30:05
URL: http://emmawii.blogg.se/
Postat av: Karolina

Galgarna, ILOVE!!!!!!

2011-08-28 @ 00:49:24

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback