Saker jag antagligen inte kommer göra nästa vecka.

Jag ska operera min hand nästa vecka, de ringde i tisdags och gav mig en akuttid nu på tisdag 13/12. Känns riktigt skönt att få det gjort. Jag har dock tränat lite på att göra allt med vänster hand nu under två dagar. Går sådär kan jag säga.
Så här kommer en lista på saker jag antagligen kan glömma nästa vecka (saker som jag vanligtvis gör alltså, inte typ att jag inte kommer hoppa fallskärm).

1. Äta mat.

2. Diska (Fast det behövs ju inte om jag inte kan äta).

3. Handla.

4. Tvätta håret.

5. Fixa håret. (Mössa kanske kan vara något nästa vecka?)

6. Använda BH eller strumpor.

7. Använda andra skor än flip-flops.

8. Jobba (Ska vara sjukskriven, seeeeegt).


Jag gissar att listan kommer att byggas på när det väl är dags att vara enarmad bandit.

Vi hörs väl?


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback