ÅÅÅÅÅÅHH #%"#&%¤/%&"#%

Jag hatar att känna mig oteknisk och gillar inte att fråga om hur man gör med olika saker.

Exempel 1.
I julas alldeles innan jag skulle åka hem till Mora för jullovet skulle jag köpa en timer till fönsterlampan så att det lyste lite fint även fast jag inte var hemma.
Så jag går till Clarre Olle för att köpa denna fantastiska uppfinning. Hittar hyllan med 2509 olika sorters timers. Tar en, kollar på den länge. Tar en till, jämför. Vänder och vrider ett antal gånger. Känner att en kille som jobbar där tittar lite undrande på mig men jag vågar inte be om hjälp. Inser att jag aldrig kommer förstå hur man ställer in en sån där. Lägger ifrån mig båda två och går där ifrån. Det fick vara mörkt i fönstret i tre veckor. För att jag inte ville verka oteknisk.

Exempel 2.
Igår frågade en kompis till mig om jag sett en serie som många pratar om nu. Och jag sa att nä det har jag ju inte. Det borde jag göra tycker han. Jag säger att det är för dyrt att köpa. "Men, ladda ner då!", får jag tillbaka.
Mjo, om jag visste hur man gjorde skulle jag ju kunna göra det blir mitt svar. Han börjar via msn förklara för mig hur man går tillväga.
Och tro mig, jag FÖRSÖKTE. I en timme. Sen var jag så arg att jag svettades. Han lovade att han skulle visa mig hur man gör någon dag. :/

Exempel 3.
Jag fattar verkligen inte hur man gör med det här att "Checka in" på olika ställen så att det kommer upp sådär flashigt på Facebook. Och tro mig, jag har försökt där också. Säkert 20 gånger. Det funkar inte. Eller rättare sagt, jag KAN inte.


Ge mig styrka.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback