Smidigt.

Ibland blir jag imponerad av vissa människor. De människor som bara kan stänga av alla känslor med en fingerknäppning. Jag vill också kunna göra det.
Det måste ju vara helt sjukt smidigt. Att inte behöva bry sig. Att inte överhuvudtaget känna något. Inga medkänslor för andra människor.
Att bara sluta höra av sig till personen man dagen innan bedyrat sin kärlek till.

Smidigt är ordet. Skönt är ett annat. Sinnessjukt är ett tredje. Framför allt riktigt elakt mot den personen som det drabbar, som faktiskt inte kan stänga av sina känslor.

Kommentarer
Postat av: Lukas

Tror jag har den egenskapen tyvärr, men inte för kärlekskänslor... även om det var just sårandet av just kärlek som gav mig egenskapen. Betyder dock såklart inte att jag är iskall ;P tvärtom.

hur som helst så tittade jag förbi här via happypancake eftersom att jag tycker att du verkar som en fin och intresant tjej som jag gärna skulle villa lära känna närmare :)

så här du min FB "Lukas Chyle" eller om du skulle vara en av de få som inte har facebook, så här är mitt mobil nr. 073 8967 331 ;D

2011-02-11 @ 18:47:13

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback